Anadolu Medical Center

+90 533 498 5665 / +90 262 678 1804

Çertifikimet tona të shërbimit dhe cilësisë

Çertifikimet tona të shërbimit dhe cilësisë

Qendra Mjekësore Anadolu është strukturuar sipas qasjeve të bazuara dhe e hartuar në përputhje me kërkesat kombëtare dhe ndërkombëtare për akreditimin dhe standardizimin.

1. Sistemi i integruar i menaxhimit

Qendra Mjekësore Anadolu arriti çertifikimin e Sistemit të Menaxhimit të Integruar para përfunimit të vitit të saj të parë të themelimit.

Spitali ynë ka marrë vërtetimet e mëposhtme:

  • ISO9001-2008: Sistemi i menaxhimit të cilësisë
  • ISO14001: Sistemi i menaxhimit të mjedisit
  • OHSAS18001: Shëndeti dhe siguria në punë

1.1) Sistemi i menaxhimit të cilësisë ISO 9001-2008

ISO është Organizata Ndërkombëtare për Standardizim. Në Turqi, studimet e çertifikimit të orientuara drejt produktit janë filluar nga TSE (Instituti Turk i Standardeve). Certifikimi i parë për institucionet mjekësore u krye në vitin 1996.

  • Standardet ISO 9000 shpjegojnë bazat e sistemit të menaxhimit të cilësisë dhe specifikojnë terminologjinë për metodat e cilësisë.
  • Standardet ISO 9001 specifikojnë kushtet e nevojshme për një institucion për të rritur kënaqësinë e klientit dhe në përputhje me standardet e përcaktuara për sistemin e menaxhimit të cilësisë.
  • Standardet ISO 9004 ofrojnë një udhëzues që merr parasysh efikasitetin dhe produktivitetin e sistemit të menaxhimit të cilësisë. Qëllimi është të përmirësojmë performancën dhe të kënaqim klientët.
  • Standardet ISO 19011 ofrojnë një udhëzues për sistemet e menaxhimit të cilësisë dhe mjedisit.


Standardet ISO 9000 mund të përmblidhen në 6 tituj kryesorë:

  • Termat dhe Kushtet
  • Kushtet e dokumentimit
  • Përgjegjësia e administratës
  • Manaxhimi i burimeve
  • Zbatimi i produktit / shërbimit
  • Matja, analiza dhe përmirësimi

1.2) Sistemi i menaxhimit mjedisor ISO 14001

ISO 14001 është një masë e marrur për të mbrojtur strukturën natyrore dhe tiparet mjedisore. Standardi ISO 14001 në lidhje me sistemet e menaxhimit të mjedisit inkurajon përdorimin e teknologjive që nuk shkatërrojnë mjedisin dhe burimet natyrore dhe rrit ndërgjegjësimin e konsumatorëve për çështjen. Ai gjithashtu eliminon produktet dhe lëndët e para që janë të dëmshme për mjedisin.

Sistemi i menaxhimit mjedisor ISO 14001 u krijua për të specifikuar dhe vlerësuar ndikimin e shërbimeve të ofruara nga spitali ynë në mjedis dhe për të kontrolluar çdo efekt anësor. Parimi i respektimit të afërt të praktikave moderne të Qendrës Mjekësore Anadolu është një kusht i domosdoshëm i sistemit të menaxhimit të mjedisit.

Çdo institucion që plotëson kërkesat e certifikatës së sistemit të menaxhimit mjedisor ISO 14001 dhe i kualifikuar për këtë certifikatë duhet të:

  • Kontribojnë në parandalimin e ndotjes duke menaxhuar dhe ricikluar mbetjet.
  • Zvogëlojnë konsumimin e burimeve natyrore duke përdorur burimet e tij në mënyrë efikase.
  • Ulin kostot duke kontrolluar mbeturinat.
  • Krijojnë një ndjenjë të fortë besimi në shoqëri duke siguruar mbrojtjen e mjedisit dhe promovimin e ndërgjegjësimit mjedisor.
  • Bëjnë punëtorët e saj krenarë që punojnë në një institucion që respekton shoqërinë dhe mjedisin


Spitali ynë përmbush të gjitha kërkesat ligjore dhe bën përmirësime në fushat e mëposhtme si pjesë e sistemit të tij të menaxhimit mjedisor:

Kontrolli i mbetjeve mjekësore

  • Kontrolli i mbetjeve të rrezikshme
  • Të arrihet siguria radiologjike
  • Kontrolli i mbetjeve të ngurta
  • Kontrolli i ndotjes së ujit
  • Mbrojtja e cilësisë së ajrit
  • Kontrolli i zhurmës
  • Kontroll i riciklimit, letrës, tonerit dhe vajrave të mbeturinave të riciklueshme
  • Trajnimi i punëtorëve, pacientëve, të afërmve të pacientëve dhe nënkontraktorëve në çështjet mjedisore
  • Përdorimi efikas i burimeve natyroreimi
  • Sigurim në mbledhjen e mbeturinave në kontejnerë të mbyllur, të padepërtueshëm dhe pa erë.


Çfarë arrin një spital duke zbatuar sistemin e menaxhimit mjedisor ISO 14001?

  • Spitali ofron shërbim në përputhje me ligjet dhe rregulloret mjedisore.
  • Siguron administrimin dhe kontrollin e mbetjeve mjekësore, të ngurta, të lëngshme dhe të rrezikshme, menaxhimin e emicionit të gazit, kontrollin e zhurmës dhe sigurinë radiologjike në përputhje me rregulloret në fuqi.
  • Ai është i përgatitur për fatkeqësitë.
  • Siguron vazhdimësinë e suksesit të saj.

1.3) OHSAS 18001 Sistemi i menaxhimit të shëndetit dhe sigurisë në punë

Sistemi i Menaxhimit të Shëndetit dhe Sigurisë në Punë (OHS) OHSAS 18001 përshkruan elementet e operacioneve që ndikojnë në shëndetin dhe sigurinë. Ai synon të sigurojë pajtueshmëri me ligjet në fuqi, ndërsa lejon përmirësimin dhe matjen e vazhdueshme të zhvillimit të mjedisit të punës dhe arritjen e objektivave.

OHSAS 18001 OHS u siguron punëtorëve një mjedis pune të sigurt dhe të shëndetshëm. SST ndihmon punëtorët e një institucioni të kryejnë studime të planifikuara dhe sistematike mbi shëndetin dhe sigurinë në punë në mënyrë që të arrihen kushte më të mira konkurruese.

2. Akreditimi JCI (Komisioni i Përbashkët Ndërkombëtar)

Spitali ynë është akredituar nga JCI që nga 17 Shkurt 2007. Ky çertifikim nënkupton që institucioni ka përmbushur të gjitha kërkesat sipas një seri standardesh të specifikuara nga JCI për të përmirësuar cilësinë e kujdesit ndaj pacientit, për të ulur rrezikun në sigurimin e një ambienti të sigurt për pacientët dhe punëtorët dhe sigurimin e përmirësimit të vazhdueshëm.

Standardet JCI janë grupuar nën dy tituj kryesorë: Standardet e përqendruara në pacient dhe standardet e përqendruara në organizatë.

Standardet me vendosjen e pacientit ne qendër të vëmendjes

  • Kujdesi dhe vazhdimësia e kujdesit
  • Të drejtat e pacientëve dhe të afërmve të pacientëve
  • Vlerësimi i pacientit
  • Kujdesi ndaj pacientit
  • Anestezi dhe kirurgji
  • Menaxhimi dhe përdorimi i ilaçeve
  • Trajnimi i pacientëve dhe të afërmve të pacientëve


Standardet e menaxhimit

  • Përmirësimi i cilësisë dhe sigurisë së pacientit
  • Parandalimi dhe kontrolli i infeksionit
  • Qeverisja, udhëheqja dhe drejtimi
  • Menaxhimi i objektit dhe siguria
  • Kualifikimet dhe trajnimet e punëtorëve
  • Menaxhimi i komunikimit dhe informacionit

ESMO (Shoqëria Evropiane e Onkologjisë Mjekësore)

Certifikata ESMO e lëshuar nga Shoqata Evropiane e Onkologjisë Mjekësore vlerëson cilësinë e kujdesit të ofruar për pacientët onkologjikë dhe vërteton se të gjitha nevojat e pacientit vlerësohen dhe se aplikimet bëhen në këtë drejtim. Spitali ynë ka marrë certifikatën në tetor 2007 dhe ai u ri  certifikua në vitin 2010.

Ne jemi një anëtar i KalDer

Shoqata Turke për Cilësinë ( KalDer ) është një organizatë joqeveritare e krijuar në vitin 1991 nga një grup vullnetarësh. Qëllimi i KalDer është të krijojë mjedise të përshtatshme për të gjitha institucionet dhe organizatat private dhe publike dhe të gjitha organizatat joqeveritare për të marrë gradë cilësore në nivelin ndërkombëtar dhe forcimin e konkurrencës së tyre. KalDer , i cili ka mbi 2,100 anëtarë, është anëtar i Fondacionit Evropian për Menaxhimin e Cilësisë (EFQM). Ai nisi zbatimin e Menaxhimit të Cilësisë së Përgjithshme dhe Lëvizjes Ndërkombëtare të Cilësisë në Turqi. Spitali ynë u bë anëtar i KalDer më 14 Mars 2008.

Çfarë do të thotë të jesh anëtar i KalDer ?

  • Synoni të përmirësoni vazhdimisht konkurrencën
  • Bëhuni pjesë e Lëvizjes Ndërkombëtare për Cilësi
  • Ofroni dhe gjeni më shumë mundësi për shkëmbim dhe mësim
  • Të jesh një nga kompanitë që miraton cilësinë dhe përsosjen si një filozofi
  • Bëhuni pjesë e një familje të madhe ndërkombëtare
  • Fitues! (fitoni me të gjithë palët tuaja të interesit dhe në të gjitha aspektet)


Cila është lëvizja kombëtare e cilësisë?

Është një bashkëpunim me KalDer që institucionet fillojnë, në mënyrë që : 

  • Të miratojë menaxhim total të cilësisë;
  • Të zbatojë modelin EFQM Excellence;
  • Kryeni një vetëvlerësim të bazuar në model.

Planetree Gold akreditimit

FILOSOFIA E KUJDESIT TON-

Para vizitës në spitalin tonë, gjithçka që duhet të bëni është të na tregoni për nevojat tuaja. Ne do të personalizojmë dhe përshtatim të gjitha shërbimet tona me pritjet tuaja, në mënyrë që të gjeni mjedisin tuaj të ri, saktësisht siç jeni mësuar në shtëpi.

Shërbimi ynë i personit në qendër të kujdesit është i pari i këtij lloji në Turqi dhe rajon. Ai mbështet pacientët që nga dita e parë përmes një qasjeje të përqendruar në përvojë, duke i vendosur ata në zemër të të gjitha proceseve.

Akreditimi OECI ( Organizata e Instituteve Evropiane të Kancerit)

Anadolu Medical Center është qendra e parë dhe e vetme e kontrollit të kancerit në Turqi dhe mjedisin e saj të ngushtë gjeografik, e cila ka marrë akreditim nga OECI, duke përmbushur standardet e Organizatës së Instituteve Evropiane të Kancerit.

OECI është një organizatë e pavarur civile e cila ka funksionuar brenda Bashkimit Evropian që nga viti 1997. Regjistron të gjitha qendrat e kontrollit të kancerit, duke i akredituar ato pas monitorimit aktiv në azhurnimin e tyre.

OECI akrediton institucionet që aplikojnë për njohje si qendra onkologjike pasi i kanë vlerësuar ato sipas standardeve të veta, duke ndjekur një proces të përmirësimit të cilësisë. Kontrollon qendrat që e kërkojnë atë, kryen punë të hollësishme duke marrë parasysh standardet e nevojshme në proceset e diagnostikimit, trajtimit dhe monitorimit të kancerit.

Ne jemi me ju në çdo kohë

Ne jemi pranë jush 24/7, në çdo fazë të trajtimit tuaj, me mjekët tanë, menaxherët tanë të çështjeve, dietologët tanë dhe, nëse është e nevojshme, psikologët.

Ne i japim përparësi bashkimeve familjare

Pas diagnozës, ne bashkojmë prindërit dhe mjekët në mënyrë që të mund të informojmë dhe informojmë të dashurit tuaj për gjendjen tuaj dhe trajtimet tuaja në mënyrën më efektive të mundshme.

Programi i Partnerëve në Kujdes: Ky program u ofron pacientëve mundësinë për të përfshirë familjen dhe miqtë në kujdesin e tyre.

Vendimmarrja e Përbashkët: Ne i marrim të gjitha vendimet klinike me pacientët dhe familjet e tyre përmes takimeve familjare. Gjatë këtyre takimeve, i gjithë ekipi klinik diskuton të gjitha opsionet alternative të trajtimit me pacientët dhe familjet e tyre.

Tabelat e bardha: Me tabela në dhomat e pacientëve, oraret ditore të pacientëve tanë nuk janë më sekrete dhe ata e dinë se çfarë do të ndodhë hap pas hapi gjatë ditës.

Vizitë e drejtuar nga pacientët: Ju mund të zgjidhni të merrni një vizitë 24-orëshe ose ta kufizoni vizitën në kohë të caktuara.

Të dhëna të hapura mjekësore: Ju mund të përdorni të dhënat tuaja mjekësore kur dhe ku të doni. Një mjek mund të ulet pranë shtratit tuaj dhe t’ju tregojë të gjitha të dhënat tuaja klinike, të sqarojë zhargonin mjekësor dhe t’u përgjigjet të gjitha pyetjeve tuaja.